fredag 11 juli 2008

Now you see me

Vi sysslar mycket med miljö på campingen. Miljöstationer och sopsortering osv. Ville bara ta ett ögonblick av er tid för att bevisa det:

Jajamesan, miljövänliga transporter (av en något fientlig Christoffer, ser det ut som..) är en viktig del i vår strategi. Ni minns väl alla
hästen? Så miljövänligt som det kan bli =)

Vi har tömt vår digitalkamera idag och hittat diverse miljöskildringar. Såhär ser det ut när du kommer in i receptionen, tillexempel. Kan du hitta den lilla receptionisten?

Jag hjälpte till lite med Paint på den bilden. Det märktes säkert inte?

I övriga nyheter finaliserades planerna inför campingyran på ett topphemligt möte imorse. Schema kommer att finnas tillgängligt inom kort, men redan nu utlovas massa dumheter.. Eh, jag menar skoj! =) Lita på att bilder kommer sättas upp...

Nästa vecka, förutom Yran på tisdag, har vi SPA-vecka. Bland annat kommer vinsterna på campingrundan (ni går väl den på söndagar?) vara SPA-inspirerade och det kommer finnas en hudterapeut på området så man kan boka tid för behandlingar och skämma bort sig lite. Just nu är 3 behandlingar inbokade (det är inte alls jag, Madde och Anna som bokat..) men det finns tid för många fler. Priser från 250kr för en ansiktsbehandling, upp till 650kr för en superdeluxeüberbehandling. Vill nån gissa vad jag ska ha...?

Nej, nu är det dags för middagsrast så jag kan hantera den lockande doften av grillat som smugit sig in i receptionen den senaste halvtimmen.. Peyz!

Inga kommentarer: