tisdag 8 juli 2008

Det nya husdjuret

Jaha så var det då dags för mig, Linnea, receptionens minsting, att skriva mitt allra första inlägg här på bloggen :) Vet inte riktigt varför det inte har blivit av tidigare... har väl inte haft något intressant att säga ;) I och för sig är kanske det här inlägget inte det viktigaste eller mest intressanta som skrivits men det är i alla fall någonting.

Clownerna som nämndes i föregående inlägg av min kära kollega Elin har varit här och bevisat sig själva. Receptionen har nu en alldeles egen ballongkatt, som för övrigt egentligen är min (det har Lotta lovat ;) ).


Visst är DEN söt? :) Ännu har den inget namn, bara DEN. (Förslag är välkomna)

Annars är läget i receptionen lugnt. Vi kvällsjobbare (jag och Lotta) håller oss sysselsatta med olika strösaker, som att skriva på bloggen ;) Jag har även kollat igenom digitalkameran (var ju tvungen att hitta bilden på DEN) och jag hittade många fina bilder som vi hoppas kunna lägga ut på vår hemsida inom kort. Hittade även en på mig själv... Mindre bra, måste se till att den INTE läggs ut ;)

Ja det var väl allt för den här gången. Ha de :D

Inga kommentarer: