söndag 13 juli 2008

Mystiskt försvinnande och pinsamma ögonblick

Tjenare då! Det är Robin som är tillbaks vid burken efter ett smärre uppehåll. Jag har fått vara ledig och slö. Slöheten är mest för att jag inte orkat skriva. Jag har faktiskt varit rätt så aktiv under ledigheten. Det var ganska bra väder på dagarna, men det blev lite dimmigt i onsdags och torsdags, tycker inte ni det? Trevlig kväll med några polare i torsdags med trevlig musik och bra sällskap :)

Idag för övrigt skedde en rolig incident. Det kom in en herre och sa good morning till mig så jag tänkte att han måste ju vara tysk eller något. Så jag hälsade tillbaka på engelska och frågade: Are you checking out? Hans svar kom överraskande: Jo vi far nu. Jag skämdes och Elin höll på att dö av skratt och jag kämpade för att hålla mig så länge han var inne. När han sedan gått ut så brast det för båda.

/R

2 kommentarer:

Anonym sa...

detta kan man kalla pinsamt om man vill, eller något som man absolut inte vill ska hända ^^ läser bloggen varje dag, riktigt najs, ett gott skratt förlänger livet brukar man väl säga?

Anonym sa...

jaha du robin, det är inte alltid lätt..

tack för godisarna förresten, och battlet i torsdags :)

/filip