lördag 5 juli 2008

Halv-femtio

Det känns lite tråkigt att göra ett 'nu är jag tillbaka'-inlägg just efter Robin gjort det.. Men rackarns, jag är ju tillbaka! Min födelsedag var utan större incidenter, även om jag fick alldeles för lite choklad. Skärpning, säger jag! Det är inte så pjåkigt när hela din arbetsplats hör av sig för att önska en trevlig födelsedag =) så jag tog med mig kakor idag som tack. Försökte verkligen komma lite innan jag skulle börja så jag kunde få lite Linnea-love, men hon hade hunnit åka. Fick lite vaktis-love istället, men det är trots allt inte samma sak.

Vi har haft uppträdande på stora scenen idag, Lokal 6, som är ett lokalt band som ska spela ett par gånger till under sommaren. De hade lite otur med vädret, började regna (första dropparna idag..) under spelningen... Men det var en bra uppslutning av publik iaf, och det är alltid roligt!

Inga kommentarer: