söndag 13 juli 2008

Mäniuniform.se

Igår var det strålande solsken. Det har varit varmare, men med tanke på det.. lite mer fekala vädret tycker jag man kan ranka dagen som jättefin (steget under superfin och en bit från härlig). Jag smet från repan och gjorde studiebesök i SH1 (servicehus 1, eller Östra, eller Stora beroende på vad du föredrar) för att använda ugnen till att baka bullar. Där fann jag de här killarna

som helt ignorerade solen. Välkommen till camping 2008... Version 2.0 eller nåt. Jag inser att jag låter som jag snarare är född 25 än är 25 år gammal när jag säger att man kan väl spela dator på vintern? När man är på campingsemester borde man väl göra såhär

eller varför inte såhär?

Meh, jag vet inte. Robin hade en rolig incident imorse som han själv redogör för. Jag hade poliser, jag! Den här gången kom de in och hälsade (well, ville ha turistinformation. men nästan!) och jag pushade för Nostalgikvällarna (tisdagar) på Lanternan. Kanske blir färre kvinnor som antastar vakterna när vi har poliser där. (då antastar de poliserna istället?) Sen är det ju alltid roligt med lite nya ansikten. Särskilt sånna i uniform...

Inga kommentarer: