söndag 3 augusti 2008

Det är hårt att leva

Jag minns inte om vi har skrivit om det tidigare, men jag, Anna och Robin har ingått en pakt att sluta med våra (well, en var) dåliga laster. Anna och Robin ger upp sina otäcka nikotinvanor och jag mitt omänskliga pepsi-intag. Jag inser att min last inte är direkt jämförbar med de andras (då den inte är olaglig för barn under 18år.. Även om det kanske borde förbjudas.) men om ni tänker att det alltså är min enda (förutom någon kopp te då och då) kofeinkälla... Så blir det lite värre. Fredag den 1 augusti var dagen vi skulle bli renlevnadsmänniskor, och jag kan meddela att jag hållit mig sedan dess! (förbannade mig själv litegrann på fredag morgon, att jag inte överkonsumerat kvällen innan. jag hade inte ens druckit upp min dricka på bion...) De andra har jag inte träffat, men Anna skrev att hon var en hemsk hemsk människa, så... jag har mina misstankar.

Det verkar som att Madde fick fullt upp och inte kunde rapportera från vårt skyfall, men Norra Västerbotten gjorde det istället. Efter regnet bara öst ner, var det en hel del saker att åtgärda på campingen...

Visst är det roligt att se pojkarna arbeta någon gång?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag rapporterade till norran iallafall =)