söndag 10 augusti 2008

Varför måste jag ha en romantisk ringsignal på min telefon, Sven?

Det ringde i min telefon för en stund sen. Som ringsignal har jag Nickelback - "Fight for all the right reasons", en ganska rickig och skrikig låt som bli än skrikigare ur mobilhögtalaren. Dessutom lider jag av släktens dövhet så liksom min mamma har jag på högsta volym för att höra att det ringer.
Då kommer Sven fram, han meddelar att jag borde byta ringsignal till nått mer romantiskt...Varför då, Sven? Jag som jobbar på att bli lite tuffare, inte bara snälla, söta, rara, romantiska Madde.
Nä, jag är en tuffing ;) och imorgon Sven, då är det svart skinnpaj och döskallehalsduk som gäller!
Jag är visst TUFF!!!

Men du Sven, nu har jag bytt till Ozzys låt - Mama I´m coming home

Till er som undrar, så är Sven en av våra badvakter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker den där "snälla, söta, rara, romantiska Madde" är den bästa Mad. =)

Anonym sa...

flirta vidare!