torsdag 26 juni 2008

Vi blev inte slängda i soptunnan! Tjohoo

Godmorgon allihopa.

Här på havsbadet är vi hurtiga, jag lovade morgonsim på torsdag och simmat det har jag. Två tappra var vi som steg ner i poolen kl 7.00 imorse. Jag kan meddela att en av dem inte hette Katta. =P

Lika bra var det kanske för nog tyckte jag att duscharnas varma strålar var betydligt skönare än poolen även om det skulle vara 26 grader i den. Men jag är ju känd för att gilla värme. Står båda luftvärmepumparna på 30 grader i receptionen så är det ett säkert tecken på att jag har kommit till jobbet.

Nu är jag åter på jobbet, alldelens ren. Vi är ju en mycket ren camping. (se tidigare inlägg)

Vi har fått våra första kommentarer här på bloggen, och vi är så otroligt glada när det trillar in en kommentarer här på bloggen. Tack tack!
Vår första kommentar på bloggen kom från Robins beundrare, vi vet fortfarande inte vem det är... men anar att det kan vara någon intern bland personalen. Vi får snoka vidare i detta!

Värt att notera var ju gårdagens program på svt. Sverker och hans Plus sommar gjorde ett program från Byske. Några av våra säsongare kikade fram i rutan, trevligt att se hur de hade de hemma. Prydligt och välstädat verkar ni ha det i vagnarna/förtälten.
Sverker kastade oss inte i soptunnan, trots att vi har införskaffat ett lass med nya gröna soptunnor för att rymma hela vår stora camping. Ni som missade programmet kan se det här

Nu en efterlysning! En mus har försvunnit från receptionen, någon gång mellan onsdag och torsdag har någon avlägsnat musen från vårt kontor... rykten säger att det är en nattvakt som är mustjuv. Vi vill gärna ha tillbaka den om du läser detta!
Efterlysning nr 2: Vår nyckel till keyboxen är borta, skyldig till detta är nog någon receptionist som inte har lagt tillbaka den i skåpet där den ska vara. Vi vill gärna att vi receptionister läser detta så att nyckeln kommer tillbaka på rätt plats!

Emma har kommit tillbaka från sin semester i Österrike och fotbolls-EM. Välkommen tillbaka vi har saknat dig!

Tack för mig, jag heter Madeleine och är sjuuuukt rolig (det är sant)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaaahaaaa, du Madde, du är faktiskt sjukt rolig (och söt). Jag har suttit här på min lediga dag och läst era bloggar, (hittade dom av ren tillfällighet). Dom är faktiskt ganska roliga hahaha. Jag saknar mera bildbevis på alla händelser och en "familjbild" på alla i repan. Jag vet ju inte vem som jobbar kvar där ute numera (utom du då lilla sötnos Madde). Tyvärr är jag ju inte på campingen så ofta numera!! Saknar också mera skvaller, händer det inte NÅT roligt på playa del camping. Kommer kanske inom när jag kommer upp till Byske någon gång under sommaren, tills vidare får jag nöja mig med att läsa era bloggar.
Hälsningar en sann hämlig beundrare!!