måndag 30 juni 2008

Gó å glá

Hej Bloggen!
I helgen så har jag varit god och glad, varit på stadsfesten på kvällarna, samt svarat på mina kontaktannonser på dagarna. Jag har även lagt ut några nya annonser, samt finslipat lite på de gamla som ligger mina favorit-dejtingsajter. Inte fått så många gensvar som jag velat.

Stadsfesten var bra. Såg Europe som spelade mycket bra musik. 7 doors hotel var en av kvällens grymmare happenings. Petter på lördag var också godkänd fast hiphop inte direkt är min musik. Det roligaste på kvällen var däremot mina och en polares egna hiphoptexter som vi skrev i takt till Petters beats.

Var ganska trött i lördags eftersom det tär på krafterna att stå och skutta till artisterna, ingenting annat. Söndag gick bättre att stiga upp och städa samt jobba. Sammantaget; En mycket trevlig helg.

/R

1 kommentar:

Anonym sa...

Så underbart att få läsa om campingen.... Särskilt inlägget om Barnklubben. Hälsningar från En riktigt Veteran i sammanhanget. BK-Anna som snart kommer och ser hur ni har det.