tisdag 24 juni 2008

Vad är nu detta...varför fick inte jag veta nåt!


Här har man suttit ensam flera kvällar och försökt få tiden att gå.
Så får man helt plötsligt höra att Byske Havsbad har en blogg som nu äntligen fungerar! Min idé och jag fick inte ens göra det första inlägget, inte ens fick jag veta att bloggen fungerade. Fy Elin ;)
Nog om detta det är ju roligt att bloggen är igång nu.

Regnet faller från himlen med jämna mellanrum och tyvärr så såg det inte ut att bli bättre väder förrän på fredag. Men SMHI kan ju ha fel, så jag hoppas på sol imorgon.
Imorgon var det egentligen bestämt att jag skulle morgonsimma, men oj så det kan gå när jag råkade glömma baddräkten hemma i Skellefteå.
Ett, tu, tre på torsdagmorgon ska det ske... eller hur Katta, du ska väl med och simma klockan 7.00?

Med tanke på vädret är det lugnt här på Byske Havsbad, det blir inte roligare än man gör det till (som gemene man brukar säga). Så mellan det att jag ryter till de barn som leker vid grinden så har jag pysslat ihop en rolig liten bild med tanke på allt nytt som skett med sophanteringen.
Jag får tacka Peppe på badet som fotograferade bilden nere vid strandvillorna i januari.

Imorgon är det storstädning i receptionen, jag ska jaga på Elin med vår nya Byskeflugsmälla som straff för att hon inte berättade om bloggen! =)

Ha en trevlig kväll allihopa, nu ska jag fortsätta med att vara grindflicka./Madeleine

Inga kommentarer: