onsdag 25 juni 2008

Robin har en beundrare!!!


Hej allihopa!

Ni har just fått en presentation av Robin, eller kontaktannons snarare.

Ifall någon undrar så har receptionens egen gulleplutt redan fått en beundrare. Någon har under föregående dag/natt/morgon lämnat ett rött brev med hjärtan till Robin. Elin kunde såklart inte hålla sig utan var tvungen att tjuvkika. Där i låg ett alldelens fint hemmagjort armband från okänd avsändare. Till en början trodde Robin att det var från Barnklubben och sina hemliga beundrare där, sedan blev jag misstänkt och som det verkar nu är jag fortfarande misstänkt. Men eftersom Robin är ett lammkött och jag gillar mogna män så måste jag återigen förneka att jag har något med saken att göra!

Är det någon som känner sig vid detta armband så vill Robin gärna veta vem det är.
Värt att notera idag är att Elin har en så häftig mobilkamera, som direkt skickar bilder till oss i väntan på vår digitalkamera som ännu inte har kommit ner till receptionen.
Om någon undrar vad som byggs på stranden så kan jag meddela att ett känt Skellefteföretag har abonnerat stranden för en jättefirmafest. Och nej, vi är inte bjudna. Surt sa räven!
Byscaya Café har fått utmärkelse som veckans arbetsplats av Katarina. Detta för att de gjort så fint, bakat och haft sig.
Jag påminner alla att titta på PLUS på SVT ikväll kl 21.00, då kommer Byske Havsbad att få sina "15 minutes of fame". Om ni missar detta så tror jag att det går se på svt:s webb.
Tack och adjö för mig / Madeleine

3 kommentarer:

Anonym sa...

Min stjärna!
Klart han får hemliga kärleksgåvor :)
/Ännu en hemlig beundrare

Else sa...

kjempebra med blogg fra Byske! arti å lese mens vi gleder oss til årets besøk!

Anonym sa...

Jag tycker också det är jättebra att ni startat blogg. Lägg gärna ut mer bilder på Robin. /Ytterligare en beundrare